چگونه ادمین اینستاگرام شده و درآمد خوبی بدست آوریم؟2021-12-10
چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟ راهنمای مسیر شغلی ادمین اینستاگرام
وب مستر و ادمین اینستاگرام تقریبا وظایف مشابهی دارند، فقط بستر کاری آنها از لحاظ ظاهر و آپشنها متفاوت است. یکی از مهارت هایی که برای کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بلد بود حفظ امنیت پیج است. امنیت پیج یکی از موارد مهمی است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شد. یک ادمین خوب باید با تمام روش های حفظ امنیت پیج آشنا باشد به دلیل اینکه یک لحظه غفلت ممکن است تمام زحمات شما را به باد بدهد. برای موفقیت یک پیج اینستاگرام، ادمین باید به کامنت ها و دایرکت های مخاطبان پاسخ دهد.
تصور کن روی مبل راحت خانهات نشستهای، گوشی موبایلت را در دست گرفتهای و به همین سادگی درآمد کسب میکنی! اما در هر صورت با شغل ادمینی اینستاگرام میتوان در محیط خانه و با کمی خلاقیت از آن کسب درآمد کرد. ادمین اینستاگرام باید بتواند بهخوبی با مخاطبان، مشتریان و تیمهای مختلف ارتباط برقرار کند. توسعه مهارتهای ارتباطی، مذاکره و مدیریت پروژه میتواند به شما در این زمینه کمک کند. این مهارتها به شما امکان میدهد تا پروژهها را به طور مؤثر مدیریت کرده و رضایت مشتریان را جلب کنید. ادمین اینستاگرام وظایف متعددی دارد که هر یک از آنها برای موفقیت و رشد صفحه اینستاگرامی بسیار حائز اهمیت است.
با توجه به توافقی که بین کارفرما و ادمین صورت میگیرد، وظایف همه آنها یکسان نیست. او از روان شناسی رفتار مشتری برای طراحی کمپین هایی استفاده میکند که مشتریان را به اقدام (مثل خرید یا اشتراک گذاری) ترغیب کند. مثلاً با ایجاد حس فوریت (Urgency) در تبلیغات، نرخ تبدیل را افزایش میدهد.
حواستان باشد پسورد قوی انتخاب کنید و مسائل امنیتی دیگر را نیز مد نظر داشته باشید. در قسمت بعدی این مقاله قطعا به وظایفی که با این شغل وارد می شود خواهیم پرداخت. ۶- Tailwindچیست؟برای برنامه ریزی پست ها و افزایش تعاملات استفاده می شود. در این موقعیتها باید به سرعت مشکل را شناسایی و راهحل مناسبی را پیدا کنید. همچنین هر چقدر پستهای شما لایک بیشتری دریافت کند، سایر پستهای شما نیز در قسمت فید کاربر نمایش داده میشود.
کارجویان
ادمین (Admin) کوتاهشدهی کلمه ادمینیستریتور (Administrator) است و به معنای مدیر، رئیس یا سرپرست میباشد. در کسبوکارهای اینستاگرامی، به فردی که یک اکانت یا صفحه اینستاگرامی را مدیریت میکند، ادمین گفته میشود. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از 7 ساله که بهصورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت میکند. سینا عباسی با تخصص و تجربهای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر میدهد.
این روزها افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند اما مهارت آنها با هم یکسان نیست. اگر دوست دارید از رقبایتان در این شغل پیشی بگیرید باید توانایی های خود را افزایش دهید. سعی کنید همیشه به روز باشید و مهارت های بازاریابی و ارتباط با مشتریان را نیز در خود تقویت کنید. اگر به یک ادمین حرفه ای تبدیل شوید قطعا درآمد بالایی را کسب خواهید کرد.
اکنون به بررسی تمام وظایف یک ادمین اینستاگرام میپردازیم که توسط صاحب اصلی پیج به این افراد واگذار میشود. البته لازم است ذکر کنیم که تعیین سقف مشخص برای میزان دریافتی ادمینها امکانپذیر نیست و این رقم متغیر است. ادمین اینستاگرام کیست، کار او دقیقا چیست و درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟ اینها سوالاتی هستند که در مقاله پیشرو قصد پاسخ به آنها را داریم.
مدیریت بحران و مشکلات
شما فقط باید آنها را جستجو کنید شما همچنین می توانید آزمایش کنید و ببینید که چه چیزی برای شما بهتر است با ایجاد خطا. اگر به دنبال یک وبسایت هستید تا به روزترین مقالات و ترندهای سوشال مدیا را به شما نشان دهد، حتما به سر بزنید. در این وبسایت شما میتوانید آخرین اخبار مربوط به هر شبکه اجتماعی از جمله فیسبوک، تیک تاک،اینستاگرام، اسنپچت، پینترست، X یا همان توییتر و لینکدین را پیدا کنید. یکی از مهمترین مهارتهای ادمین حرفه ای اینستاگرام مدیریت زمان و بحران است. در این مقاله به معرفی شغل ادمین اینستاگرام و فرصتهای شغلی آن پرداخته و به این سوال که چگونه ادمین اینستاگرام تبدیل شویم، پاسخ خواهیم داد. درآمد این افراد با توجه به میزان مهارتهای آنها بهطور حدودی از 2 تا بیش از 45 میلیون تومان متغیر است.
از میزان حقوق و درآمد ادمین اینستاگرام هیچ اطلاعات قابل استنادی در دسترس نیست و به همین دلیل تخمین حقوق و درامد این پوزیشن شغلی بسیار دشوار است. از آنجایی که ادمین شبکه های اجتماعی به صورت پروژهای، پورسانتی، دورکاری و حضوری فعالیت میکنند، درآمد و پایه حقوق آنها بسیار متغییر است. اما انتظار میرود حداقل پایه حقوق یعنی ۱۲ میلیون تومان (برای سال ۱۴۰۳) کمرین میزان حقوق دریافتی یک ادمین شبکه های اجتماعی باشد که به شکل تمام وقت مشغول به کار است. این روزها اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که توانسته قشر عظیمی از مردم را جذب کند.
شبکههای اجتماعی، بهویژه اینستاگرام، دائماً در حال تغییر و تحول هستند. الگوریتمها تغییر میکنند، ابزارهای جدیدی معرفی میشوند و نیازهای مخاطبان نیز همواره در حال تغییر و دگرگونی هستند. پس شما باید همیشه آماده تغییر باشید و با ابزارهای روز و تکنیکهای جدید آشنا شوید. برای موفقیت در شغل ادمینی، باید بتوانید با ابزارهایی مثل Photoshop یا Canva کار کرده و محتوای بصری را به شکلی بینقص ارائه دهید.
برای موفقیت بهعنوان ادمین اینستاگرام، باید با ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی آشنا باشید. این ابزارها به شما کمک میکنند تا محتوا را زمانبندی کنید، دادهها را تحلیل کرده و عملکرد صفحه را بهینهسازی کنید. همچنین، این ابزارها به مدیریت چندین صفحه بهصورت همزمان کمک میکنند.
تصور کنید که باید هر روز با دهها نفر صحبت کنید، به نظراتشان پاسخ دهید و طوری رفتار کنید که هر فالوور احساس کند به او توجه کافی شده است. این توانایی در ایجاد ارتباطات قوی است که شما را به یک ادمین موفق تبدیل میکند. ادمینها باید بتوانند به راحتی با کاربران ارتباط برقرار کنند و این یعنی شما باید هم توانایی نگارشی خوبی داشته باشید و هم بتوانید بهموقع و به طور مناسب پاسخ دهید. در صورت فراگیرتر شدن این وظایف، حقوق ادمین صفحه اینستاگرام نیز افزایش مییابد. لازم به ذکر است که تعیین سقف مشخص برای میزان حقوق ادمین امکان پذیر نیست و این رقم متغیر بوده و تا سقف پنج میلیون تومان و بیشتر قابل ارتقاء خواهد بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چگونه در اینستاگرام مدیر شوید و بدانید که برای ادمین شدن در اینستاگرام چه مهارت هایی لازم است.
- {
- بنابراین اگر همیشه میخواستید مهارتهای بازاریابی اینستاگرام خود را بدون اینکه در مرکز توجه قرار بگیرید تقویت کنید، دستیاری نقطهای عالی برای شروع است. |}{
- اگر دوست دارید از رقبایتان در این شغل پیشی بگیرید باید توانایی های خود را افزایش دهید. |}
- به عنوان مثال، در حال حاضر محتواهای ویدئویی مانند ریلز، بیشترین تاثیر را در رشد پیجهای اینستاگرام دارد.
- برخی دیگر از ادمینها نیز یک حقوق ثابت (مثل حقوق وزارت کار) تعیین میکنند و در کنار آن از سود فروش نیز بهرهمند میشوند. {
- موفقیت در این شغل نیازمند خلاقیت، آشنایی با ابزارهای تخصصی و توانایی تعامل با مخاطبان است. |}
- این شخص با استفاده از دانش خود در زمینه تولید محتوا، استراتژیهای بازاریابی و تعامل با فالوورها به پیج کمک میکند تا هدفهای تجاری خود را محقق سازد.
احتمالا تا کنون شنیدهاید که افراد بسیاری، بدون خروج از منزل درآمد ماهانه نسبتا خوبی دارند و اگر نوع فعالیت و کارشان را بپرسید، به شما میگویند که ادمین صفحه اینستاگرام هستند. ما در این مقاله خواهیم گفت که ادمین کیست و نحوه کار او در شبکه اجتماعی اینستاگرام چگونه است و یک ادمین باید چه مهارت هایی داشته باشد. افزایش تعداد فالوورها یکی از مهم ترین اهدافی است که یک پیج اینستاگرام دنبال می کند. تعداد فالوورها به طور مستقیم بر میزان درآمد یک پیج تاثیر می گذارد. یک ادمین باید با راهکارهای اصولی افزایش فالوور آشنا باشد و بتواند فالوورهای حقیقی را به پیج اضافه کند.
علاوه بر آن، با دانشی که نسبت به روشهای بازاریابی و فروش آنلاین دارند، میتوانند علاوه بر اینستاگرام، مشاوری برای سایر پلتفرمهای اینترنتی یک کارفرما باشند. به عبارتی دیگر، این ادمینها باید دانش بالایی در دیجیتال مارکتینگ داشته باشند. درآمد ادمینهای ههم فن حریف ممکن است تا 15 میلیون تومان در ماه هم برسد. حتی ادمینهایی دیدهایم که با مشاورههای حرفهای به پیجهای بزرگ، به درآمد 30 میلیون تومانی هم رسیدهاند. اولین و مهمترین عاملی که دستمزد ادمین را مشخص میکند، توانمندیهای خود ادمین است. در دنیای امروز، شبکه های اجتماعی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شدهاند.
ادمین باید بر تمام قابلیتهای اینستاگرام تسلط کامل داشته باشد و بداند که با آنها چه کارهایی میتوان انجام داد. ویژگیهایی مانند لایو (Live)، استوری (Story) و بارگذاری ویدئوهای طولانی (IGTV) از مهمترین ابزارها برای معرفی کسب و کار در اینستاگرام است. برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام نیز باید روی کسب آموزش، مهارتهای مختلف و… تمرکز کنید. نکته مهم این است که پاسخ دادن به نظرات و پیامهای مخاطبان، بخش مهمی از این تعامل است و این پاسخ دادن یکی از وظایف اصلی ادمینهاست.
همچنین نوشتن کپشن، انتخاب هشتگهای مناسب و انتشار محتوا در زمانهای مناسب هم بر عهده ادمین محتوا خواهد بود. به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که برای تولید محتوا نیازی به ابزارهای گران قیمت یا تجهیزات پیشرفته نیست. تنها یک گوشی میان رده کافیست و خوشبختانه اپلیکیشن بیشماری در این زمینه وجود دارند.
صرفاً باید به عنوان یک ویترین از پیج اینستاگرام خودتان استفاده کرده و به کارفرما نشان دهید که این کاره هستید. این ادمین مستقیماً در مقابل دوربین قرار گرفته و با فالوورها تعامل بسیار مستقیمی برقرار میکند. او مسئولیت تولید محتوای شخصی و ارتباط با فالوورها را هم به عهده خواهد داشت. در این مطلب آمدهایم تا به شما نحوه چگونگی ادمین شدن را آموزش دهیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید. مهارتها و توانمندیهای ادمین اینستاگرام، میزان کاری که ادمین در پیج انجام میدهد و وضعیت مالی کارفرما و اندازه کسبوکار از عوامل موثر هستند. توانایی مالی کارفرما و اندازه کسبوکار نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار روی حقوق ادمین است.
این فرد به عنوان مجری اصلی اینستاگرام، مسئول هماهنگی تیم، انتشار محتوا و برنامه ریزی برای تولید محتوا است. او با نظارت به روند کار و اطمینان از هماهنگی اعضای تیم، به تحقق اهداف محتوایی پیج کمک میکند. مسئله اول این است که برای ادمینی چه مهارتهایی باید بلد باشیم و مسئله دوم هم این که چگونه کار پیدا کنیم. در مقاله امروز، به این دو سوال اساسی پاسخ میدهیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید. البته توجه داشته باشید که این مطلب خلاصهای از محتوای منتشر شده در سایت دیدوگرام است. برای مطالعه کامل، صفحه «مقاله کامل آموزش ادمین شدن در اینستاگرام دیدوگرام» را ببینید.
بنابراین به افراد کاربلد و متخصصی نیاز دارند که بتوانند مدیریت پیج را بر عهده بگیرند. ادمین اینستاگرام فردی است که میتواند مدیریت یک، چند بخش یا کل پیج بخشهای یک پیج را بر عهده بگیرد و به صورت کلی کمک کند تا پیج رشد کند. مهارت کلیدی دیگر در شغل ادمین Instagram، توانایی بالا در نوشتن حرفهای است تا بتواند صدای برند را در شبکههای اجتماعی به خوبی به گوش شنوندگان برساند. مهارت نوشتن محتواهای طنز، تفسیر موضوعات مختلف و خلاقیت در به کار بردن واژهها از ویژگیهای مهم یک ادمین حرفهای خواهد بود. نوشتن کپشنهای کوتاه و خلاقانه که احساسات و نیازهای مخاطب را در نظر میگیرد، تعامل پیج را افزایش خواهد داد.
بنابراین، تفاوت بسیار زیادی در میزان حقوق ادمین در شهر تهران و سایر شهرها وجود دارد. بهطوری که این رقم بهراحتی میتواند در تهران دو برابر سایر شهرها باشد؛ یعنی یک ادمین اینستاگرام در تهران، دو برابر یک ادمین اینستاگرام در سایر شهرها حقوق میگیرد. این موضوع باعث شده که بسیاری از ادمینها به دنبال مشتریان متعدد باشند و به جای تمرکز روی یک پروژه، چندین پروژه را بهصورت همزمان مدیریت کنند. در نتیجه، افرادی که بتوانند تعادل مناسبی بین کیفیت و سرعت کار ایجاد کنند، بهترین فرصتها را در این بازار رقابتی خواهند داشت. با افزایش میزان تقاضا برای استخدام ادمینهای حرفهای، امکان کسب درآمد مناسبی در این حوزه وجود دارد. بهویژه اگر توانایی مدیریت چند حساب کاربری را به طور همزمان داشته باشید.
ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام، مسئول ویرایش ویدیوها، صداگذاری ایجاد افکت، زیرنویس و لوگو خواهد بود. در قسمت Insight اینستاگرام، همانطور که از نام آن برمیآید، میتوانید به یک بینش کلی از پستها و استوریها، مخاطبان و جنس و سن آنها دست پیدا کنید. البته اگر به اندازه کافی آموزش ندیدهاید بهتر است ابتدا خوب تمرین کنید و آموزش ببینید و بعد چنین مسئولیتی را قبول کنید.
{آموزشگاه زبان در تهران
|}در سالهای اخیر، بازار کار ادمین اینستاگرام در ایران با رشد قابل توجهی همراه بوده است. تبدیل شدن به یک ادمین حرفه ای اینستاگرام، نیازمند یادگیری مستمر، تجربه عملی و استفاده از تکنیک های نوین بازاریابی است. اگر شما هم به دنبال کسب درآمد میلیونی و شغلی پرچالش هستید، همین حالا برای یادگیری مهارت های حرفهای ادمینی اقدام کنید. ادمین اینستاگرام شخصی است که مسئول مدیریت، برنامه ریزی و اجرای تمامی فعالیت های مرتبط با یک صفحه اینستاگرامی (پیج) است. ادمینی اینستاگرام بهعنوان یک شغل غیرحضوری، میتواند گزینهای عالی برای افرادی باشد که به دنبال کار از خانه هستند.
برنامهریزی محتوای روزانه، مدیریت نظرات و پیامها و تحلیل نتایج نیازمند نظم و برنامهریزی دقیق هستند. اگر فردی هستید که لیست کارهای روزانهتان همیشه آماده است و به دقت و جزئیات اهمیت میدهید، این شغل میتواند مناسب شما باشد. گاهی وقتها ممکن است که با چالشهایی مواجه شوید؛ مثل کامنتهای منفی یا انتظارات بیش از حد از سوی مشتریان. در این مواقع، صبور بودن و حفظ آرامش میتواند به شما کمک کند تا شرایط را به خوبی مدیریت کنید. ادمینها باید هر روز ایدههای تازهای داشته باشند؛ از طراحی استوریها گرفته تا ساخت پستهایی که کاربران را تشویق به لایک و کامنت کنند. اینکه چطور میتوانند مخاطب را شگفتزده کنند یا محتوای متفاوتی را ارائه دهند.
۵-تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ را یاد می گیرد تا با نوشتن عنوان ها، کپشن ها و سناریو محتوا به رشد پیج کمک کند. بعضی محتواها فقط با هدف دیده شدن و افزایش فالوور ساخته می شوند و بعضی برای کمپین فروش و رساندن مخاطب به هدف پیج ساخته می شوند. اینکه هر روز محتوای جدید و خلاقانهای را تولید کنید، گاهی میتواند خستهکننده باشد.
همچنین، ادمین تخصصی به راحتی میتواند به عنوان منبع اعتماد و اطلاعاتی مورد نیاز در موضوع خاص خود شناخته شود که این امر باعث افزایش تعامل کاربران و تعداد فالوورها میشود. از جهت کارفرماها، تعیین حضوری بودن یا دورکار بودن ادمینهای اینستاگرام تأثیری بر تعیین معیارها و شرایط حقوقی دارد. اداره یک اکانت اینستاگرام در حضوری بودن، ممکن است نیازمند حضور در محل کار برای انجام برخی از وظایف و تعامل با تیم و همکاران باشد. در ضمن، ادمینهای اینستاگرام میتوانند در نقش ادمین فروش فعالیت کنند و محصولات خود یا محصولات دیگران را از طریق اینستاگرام به فروش برسانند. با بهرهگیری از استراتژیهای موثر در بازاریابی، ایجاد ارتباط با مشتریان و ایجاد اعتماد، ادمینها میتوانند به عنوان فروشندههای موفق در اینستاگرام فعالیت کنند و درآمد قابل توجهی کسب کنند. برای داشتن این شغل باید مهارتهای مدیریت پیج اینستاگرام را به شکل حرفهای یاد بگیرید.
به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی برجسته، اینستاگرام به شرکتها، کسبوکارها و افراد امکانات بینظیری را برای ارتقاء فعالیتها و ایجاد درآمد فراهم کرده است. میزان حقوق و مزایای ادمین بستگی به مهارت و توانایی او در مدیریت صفحه اینستاگرام دارد. برای صاحب صفحه ممکن است نیازی به داشتن همه موارد فوق در یک ادمین نباشد، از طرفی یک صفحه به فردی به عنوان ادمین با تمام قابلیت های ذکر شده نیاز دارد. برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم نیست که بلاگر، اینفلوئنسر یا شخص معروفی باشید.
ادمین باید با توجه به تحلیل دادهها و شناخت رفتار مخاطبان، بهترین زمانها برای انتشار پستها را شناسایی کند. برنامهریزی و زمانبندی منظم پستها میتواند به افزایش تعاملات و بازدیدها کمک کند. برخی ابزارها مانند ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی میتوانند به ادمین در این زمینه کمک کنند.
بهترین ادمین اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟