تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان2020-06-18
افزایش تعامل اینستاگرام به کمک 12 روش موثر کارینو
در کنار آن, تحلیل بازار و بررسی رقبا برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تبلیغات آنها ضروری است. در نکسوس, از ابزارهای پیشرفته و داده محور برای ایجاد پرسوناهای مخاطب و درک عمیقتر از بازار استفاده میکنیم, تا تبلیغات شما کاملاً متناسب با نیاز و رفتار کاربران طراحی شود. این امکان به کاربران اجازه میدهد تا به راحتی از داخل اپلیکیشن محصولات را خریداری کنند. اینستاگرام با گسترش این ویژگی، به برندها فرصتی میدهد تا تجربه خرید را به شکلی یکپارچه و راحت برای مخاطبان فراهم کنند. در آینده، خریدهای آنلاین از طریق اینستاگرام احتمالاً بیشتر و راحتتر خواهد شد، که فرصتهای جدیدی برای برندها در جهت افزایش فروش آنلاین ایجاد خواهد کرد.
این روش، تأثیر تبلیغات پولی را به میزان قابلتوجهی افزایش میدهد و میتواند نقش پررنگی در رشد فروش داشته باشد. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم بهصورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام میشود.
این فرآیند نه تنها باعث افزایش سودآوری میشود، بلکه با استفاده بهتر از ترافیک موجود، هزینههای جذب مشتری را نیز کاهش میدهد. این روزها لایو اینستاگرام به گزینهای محبوب برای افزایش تعامل با کاربران تبدیل شده است. برگزاری Live به شما امکان میدهد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل مستقیم باشید.
استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد. بهجای اینکه دائما به تولید محتوا مشغول باشید، میتوانید محتواهای تولیدشده توسط کاربران را با اجازه آنها بهاشتراک بگذارید. این استراتژی یکی از محبوبترین روشهایی است که به بالا رفتن تعامل اینستاگرام منجر میشود. در نظر گرفتن یک هایلایت برای منتشرکردن رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شما ایده بسیار مناسبی برای انجام این کار است. با وجود این نوشتن کپشن جذاب برای عکسها و ویدیوها میتواند بر افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام اثر بگذارد.
به نظر میرسد که در آینده، کاربران به تبلیغات آشکار واکنش منفی بیشتری نشان خواهند داد، بنابراین برندها باید به سمت استفاده از محتوای غیر مستقیم و مشارکتی بروند. به این معنا که تبلیغات به طور اتوماتیک به افرادی که بیشترین احتمال تعامل با آنها را دارند، نمایش داده میشود. این روند میتواند منجر به کاهش هزینهها و افزایش نرخ تبدیل برای برندها شود.
در حال حاضر مشاغل جدیدی در این پلتفرمها به ارائه محصولات و خدمات میپردازند و جایگاه خوبی در بازار و در میان مردم پیدا کردهاند. از جمله مزیتهای این کسبوکارهای آنلاین در شبکههای اجتماعی عدم ترددهای غیرضروری و جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک، کاهش هزینههای جانبی مانند اجاره مغازه و به دست آوردن بازارهای برونمرزی است. به همین جهت «فردارس» اقدام به تدوین و انتشار فیلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی کرده است.
یکی از اهداف افرادی که در حال تبلیغات در پیجهای اینستاگرام هستند، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت یا افزایش دانلود اپلیکیشن در استورها یا گوگل پلی است. در این نوع تبلیغات، بهتر است بر روی ویژگیهای جذاب و مهم سایت و یا اپلیکیشنتان که بازخورد خوبی از کاربران دارد، تمرکز کنید. خب، فرض کنید که روی پیجتان وقت و انرژی گذاشتهاید و کلی پست جذاب و مفید منتشر کردهاید. وقتی تصمیم به تبلیغ در اینستاگرام میگیرید، باید بدانید کجا تبلیغ خود را قرار دهیم و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم تا بهترین بازخورد را دریافت شود. اقداماتی که در این مرحله انجام میدهیک، میتواند تعیینکنندهی موفقیت یا شکست یک تبلیغ باشد. در تولید محتوای پست باید توجه داشت که به جنبه های زیبایی شناسی محتوا توجه داشت.
به کمک این نوع از تبلیغات میتوان کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس ویژگیهای مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپینهای تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگیهای شخصی، رفتار و علاقهمندیهای مخاطب ایجاد کرد. در سایر شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و تیک تاک فعالیت داشته باشید و از محتوای اینستاگرام خود در این شبکهها بهره ببرید. تبلیغ محتوای اینستاگرامی در سایر شبکههای اجتماعی میتواند انگیزهای باشد تا افراد صفحه اینستاگرام شما را بررسی کنند.
برای حسابهای کاربری دارای کمتر از ۱۰ هزار فالوور، تنها جایی که میتوان لینک عملکردی در اینستاگرام قرار دارد، پروفایل است. شما میتوانید به صفحهی اصلی وبسایت خود یا به صفحات محصولات لینکدهی کنید و بهتر است که صفحهی لندینگ را هر از چندگاهی عوض کنید. این نام باید ساده و به یادماندنی باشد و کسانی که میخواهند برند شما را در اینستاگرام سرچ کنند، به راحتی آن را پیدا کنند. شبکهی اجتماعی اینستاگرام با دارا بودن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سرتاسر دنیا، یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی در کشور ما و میتوان به جرأت گفت که بهترین پلتفرم برای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات است.
حتی اگر پستهاتی غیر تبلیغاتی میگذارید، سعی کنید به کسبوکار شما مرتبط باشند. یکی از راحتترین و مؤثرترین روشهای افزایش آگاهی از برند و در نتیجه، افزایش فروش، استفاده از استیکر نظرسنجی در استوریهای اینستاگرام است. شما میتوانید نظرسنجیهای ساده برگزار کنید و از مخاطبان خود سوال بپرسید و منتظر جوابهای آنها باشید. شما به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا میخواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا اینکه میخواهید فروش خود را افزایش دهید؟ شاید هم میخواهید تعداد مخاطبان خود را بالا ببرید. اهداف شما هر چیزی باشد، باید پیش از شروع کمپین تبلیغاتی خود در اینستاگرام، باید این اهداف را کاملا مشخص کنید. یکی از بهترین راه های تبلیغات در اینستاگرام استفاده از استوریهای اینستاگرام است.
این تبلیغات به صورت عکس، ویدیو یا کاروسل (مجموعهای از تصاویر و ویدیوها) نمایش داده میشوند و از آنجا که با محتوای عادی فید کاربران ترکیب می شوند، بهطور طبیعی توجه مخاطب را جلب می کنند. تبلیغات در فید برای اهداف مختلفی مانند افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و حتی ترغیب کاربران به خرید مستقیم کاربرد دارد. این تبلیغات با دکمه های فراخوانی به اقدام (CTA) متنوعی مانند «بیشتر بدانید»، «خرید کنید» یا «ثبت نام» همراه هستند که به برندها کمک میکند تا تعامل بیشتری با کاربران برقرار کنند.
یکی از راههای رهبری کاربران برای تبدیل کردن آنها به مشتری، استفاده از لینک در استوری است. کاربران با استوریهای شما تعامل بیشتری دارند و هنگامی که یک لینک در استوری خود قرار میدهید، آنها سعی میکنند از لینک شما بازدید کنند. اگر صفحه فرود شما بتواند نظر آنها را جلب کند، اطلاعات آنها را با استفاده از فرم درجشده دریافت خواهید کرد! سعی کنید پیشنهادات ردنشدنی و شگفتانگیز به کاربران خود ارائه کنید؛ مثلاً به آنها بخواهید ایمیل خود را وارد کنند تا یک کد تخفیف 80 درصدی برای خرید محصولات کسبوکار اینترنتیتان دریافت کنند!
شما میتوانید با رعایت موارد و ترفندهای ذکر شده، آمار پیجتان را بالا نگه دارید. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه در اینستاگرام به فروش برسیم؟ دیگر مقالات سایت را مطالعه کنید. قبل از اینکه به تبلیغ در اینستاگرام بپردازید، باید مشخص کنید که اصلا برای چه میخواهید تبلیغ کنید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود.
تبلیغات اینستاگرام میتواند به شما کمک کند تا برند خود را به طور مؤثر معرفی کنید. در ابتدا باید توجه کاربران را جلب کرده و به آنها نشان دهید که شما چه خدمات یا محصولاتی را ارائه میدهید. تبلیغات باید واضح و روشن باشد تا مشتریان بالقوه بدانند که چرا باید شما را دنبال کنند و از شما خرید کنند. اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی جهان، امکانات متعددی برای تبلیغات ارائه میدهد. از آنجایی که این پلتفرم توانسته است توجه میلیونها کاربر را جلب کند، تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای برندها و کسبوکارها شده است. تبلیغات در اینستاگرام باید به گونهای طراحی شود که امکان تعامل با مخاطبان را برای کسبوکار شما فراهم کند.
این محتوا میتواند شامل تصاویر با کیفیت، ویدئوهای جذاب، استوریهای جذاب و متنهای جذاب باشد. سفارش تولید محتوا متنی به کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند میتواند به شما در داشتن کپشنهای جذاب کمک کند. این افراد، میتوانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا میکند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد.
- {
- با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام میتوانید تبلیغات خود را به صورت هدفمند و دقیق به مخاطبان مورد نظر خود نشان دهید. |}{
- اینفلوئنسرها به برندها کمک میکنند تا مخاطبان و مشتریان جدید جذب کرده و سطح فروش خود را افزایش دهند. |}
- به خصوص اینکه اینستاگرام در ژوئن 2021 اعلام کرده است که این پلتفرم در آینده بیشتر روی ویدیو تمرکز خواهد داشت.
- اینستاگرام ماهانه 2 میلیارد کاربر فعال دارد که به طور میانگین هر کاربر در روز، 53 دقیقه در این شبکه اجتماعی وقت میگذراند.
- مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر میکنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند. {
- شما میتوانید با تهیهی یک مستند کوتاه و جذاب از کسب و کار، کارکنان و محل کار خود و به اشتراکگذاری آن در IGTV ارتباط صمیمانهتری با مخاطبان خود برقرار کرده و اعتماد آنها را جلب کنید. |}
الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است تبلیغاتی که قبلاً موفق بودهاند، به دلیل تغییرات الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشند. با استفاده از این دادهها، میتوانید تبلیغات خود را بهینهسازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. در حالی که برخی از این شغلها مهارتهای تخصصی نیاز دارند، اکثر آنها فرصتهای درآمدی بالایی را برای متخصصان فراهم میآورند. اگر شما هم به دنبال شغلی با درآمد بالا در حوزه کامپیوتر هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا با پردرآمدترین شغلهای این رشته آشنا شوید و مسیر شغلی خود را به درستی انتخاب کنید. این روزها، شغلهای رشته کامپیوتر یکی از محبوبترین و پردرآمدترین مشاغل به شمار میروند. از آنجا که این رشته به طور مستقیم با فناوری و نوآوریهای روز در ارتباط است، همیشه در حال تحول و گسترش است.
۲. تبلیغات فید (Feed Ads)
تبلیغات در اینستاگرام نسبت به سایر کانالهای بازاریابی آنلاین، میتواند بازدهی بیشتری داشته باشد. با توجه به نرخ تعامل بالا و هدفگذاری دقیق، تبلیغات در این پلتفرم میتواند نتایج بهتری در بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد. در آژانس تبلیغات نکسوس, با تیمی متخصص در بازاریابی دیجیتال و تجربهای غنی در مدیریت کمپینهای تبلیغاتی, به شما کمک میکنیم تا تبلیغاتی اثربخش, متناسب با نیازهای کسب وکارتان طراحی و اجرا کنید. اگر به دنبال نتایج واقعی و ماندگار هستید, مشاوره تخصصی ما مسیر رشد برندتان را هموار میکند. یکی از روشهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینستاگرام، ارائه تخفیفها و پیشنهادات ویژه است.
اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! برندها ابتدا یک پیام شخصیسازیشده را از طریق پیامک انبوه ارسال میکنند و سپس در ایمیلهای خود اطلاعات تکمیلی را ارائه میدهند.
محتوای تولید شده توسط کاربر
هشتگها ابزار قدرتمندی برای افزایش دسترسی و دیده شدن پستها و استوریهای شما هستند. با استفاده از هشتگهای مرتبط با کسبوکار، میتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. هشتگها به کاربران کمک میکنند محتوای شما را راحتتر پیدا کنند و با برند شما آشنا شوند. یکی از الزامات اصلی برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرام, تعیین هدف دقیق و واضح است. استفاده از عناصر بصری مثل بیو مناسب, ایموجیها و هشتگهای محبوب میتواند به افزایش دید تبلیغات کمک شایانی کند. همچنین, انتخاب صفحات مرتبط و تخصصی برای تبلیغ به منظور جذب دنبالکنندگانی که به موضوعات شما علاقهمند هستند, از اهمیت ویژهای برخوردار است.
راههای مختلفی برای افزایش نرخ تعامل پیج وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان به ارتباط موثر از طریق دایرکت و کامنت، دعوت از کاربران برای اشتراکگذاری پستها و استفاده از هشتگ مناسب اشاره کرد. شبکههای اجتماعی پیشنهادی جهت اشتراکگذاری پستهای اینستاگرام شامل توئیتر، فیسبوک و یوتیوب هستند. با این کار افراد بیشتری پیج شما را میبینند و در نهایت منجر به افزایش تعامل اینستاگرام و فالوورهایتان میشود. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است. مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر میکنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند.
چت بات ها می توانند به شما کمک کنند تا به سؤالات و درخواست های مشتریان خود به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخ دهید. این امر می تواند به شما کمک کند تا ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشید و فروش خود را افزایش دهید. با پیروی از این نکات می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید و فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید.
این فرصت فوقالعادهای برای کسبوکارها فراهم میکند تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند، آگاهی از برند ایجاد کنند و فروش را افزایش دهند. اینستاگرام به دلیل داشتن تعداد کاربران فعال و همچنین محبوبیت بالا به بستری مهم برای تبلیغ کسبوکارها تبدیل شده است. اگر به دنبال آن هستید که مخاطبان بیشتری کسب کرده و راندمان فروش خود را افزایش دهید، چارهای جز بهروز کردن شیوههای بازاریابی نخواهید داشت! در بحث آموزش تبلیغات در اینستاگرام گفته شد که تبلیغ در این شبکه به دو صورت اینفلوئنسر مارکتینگ و استفاده از سرویس تبلیغ اینستاگرام انجام میگیرد.
این مثالها به برند های بزرگ چگونه از تبلیغات خلاقانه و متناسب با روحیه برند خود استفاده کردهاند تا مخاطبان بیشتری را جذب و با آنها تعامل کنند. سوالات زیادی برای کاربران بوجود میآید که نیازمند ایجاد ارتباط با شما هستند! نحوه ارتباط کاربران با شما متفاوت است؛ برخی از طریق تماس، برخی از طریق دایرکت و برخی دیگر از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار میکنند و شما باید راههای ارتباطی مختلفی برای کاربران درنظر بگیرید. خوشبختانه اینستاگرام این مسئله را به خوبی درک کرده و راههای ارتباطی مختلفی برای حساب تجاری اینستاگرام ایجاد کرده است.
{قرار دادن لینک اینستاگرام در ایمیلهای بازاریابی
|}برای مثال در تصویر زیر کاربری در مورد تجربه مثبت خود از یک برند بستنی و لبنیات، پستی در اینستاگرام خود قرار داده است. با استفاده از اینستاگرام مارکتینگ، میتوانید محصولات و خدمات خود را معرفی کنید و به مشتریان بالقوه خود دسترسی داشته باشید. اینستاگرام امکاناتی مانند لینکدهی در استوریها و استفاده از تبلیغات پرداختی را فراهم میکند که به شما کمک میکند فروش و درآمد خود را افزایش دهید.
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ روشی است که به برندها امکان می دهد تا به افرادی که قبلاً با برند یا محتوای آنها تعامل داشته اند، مانند بازدید از وب سایت یا اپلیکیشن، مجدداً تبلیغات نشان دهند. این نوع تبلیغات برای یادآوری برند و تشویق کاربران به خرید یا بازدید مجدد از محصولات بسیار مؤثر است. در این مقاله به بررسی مباحثی مانند چگونگی محاسبه نرخ تعامل، تاثیر افزایش این نرخ بر رشد پیج و روشهای کاربردی برقراری ارتباط موثر با مخاطبان پرداختیم.
یعنی مخاطب بهجای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یکباره به مشتری تبدیل میشود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریعتر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه میدهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوریهای یک بلاگر نمونههایی از این نوع بازاریابی هستند. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامهریزی هوشمندانه، میتوانید از شات اینستا بهعنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیجتان استفاده کنید و به هدفتان نزدیکتر شوید. به خصوص اگر ادمین شبکههای اجتماعی باشید، روش درست استفاده از شات به رشد پیج اینستاگرام شما کمک زیادی میکند. البته کسب سود بیشتر از بازاریابی اینستاگرام مستلزم این است که تسلط کاملی نسبت به انواع تبلیغات در این شبکه اجتماعی و تنظیم یک استراتژی تبلیغاتی موثر داشته باشید.
بهعلاوه کاربران از طریق ارسال استوریهای سرگرمکننده برای دوستان و آشنایان خود، به افزایش نرخ بازدید از پیج شما کمک میکنند. تجربه مشتری است که باعث حفظ شدن یا از دست رفتن آن میشود و پاسخ دادن به نظرات در افزایش تعامل و حفظ مشتری نقش بسزایی دارد. براساس مطالعات مشتریانی با تجربه مثبت تجربه خوب خود را با حداقل 6 نفر به اشتراک میگذارند. از طرف دیگر یک مشتری با تجربه منفی، تجربه خود را با حداقل 15 نفر به اشتراک میگذارد. برندهایی مانند Ernie Ball با استفاده از هشتگهای خاص خود، مخاطبان خود را به اشتراک گذاری و تبلیغ محتوای خود تشویق میکنند.
با استفاده از استوریها میتوانید به طور مداوم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای جدید را به آنها معرفی کنید. استوریها به شما این امکان را میدهند که به صورت خلاقانه و سریع پیامهای خود را منتقل کنید. برای اینکه بتوانید محتواهای جذاب و موثری تولید کنید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. با شناخت دقیق مخاطبان، میتوانید محتوایی تولید کنید که واقعاً برای آنها جذاب باشد و ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند.
اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرمهای مهم تبلیغاتی، در حال تغییر و تحول است و برندها باید آماده سازگاری با این تغییرات برای استفاده بهینه از امکانات آن باشند. ۸ نکتهای که بررسی کردیم، برای همهٔ کسانی که میخواهند کسبوکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، کاربردی است. در این قسمت، دو نکتهٔ اضافی برای اثربخشی بیشتر تبلیغات کسبوکارهای B2B را بررسی میکنیم. متنی که در کپشن خود مینویسید، باید جامع و مؤثر باشد؛ بهطوری که به همهٔ سؤالات احتمالی مخاطبان پاسخ دهد و در عین حال، آنها را به خرید محصولات یا استفاده از خدمات کسبوکار شما تشویق کند. معمولا در اینستاگرام طی یک بازه زمانی خاص از هشتگهای خاصی با موضوعات مختلف برای انتشار پست و استوری بهره گرفته میشود.
با ایجاد محتوای مناسب و ارزشمند برای مخاطبان و استفاده از تجربه های موفق برندهای بزرگ، کسبوکارها میتوانند اینستاگرام را به ابزاری سودآور برای رشد و جذب مشتریان جدید تبدیل کنند. برندها با اینفلوئنسرها به روش های مختلفی از جمله همکاری بلندمدت، ارسال محصولات برای معرفی، یا برگزاری مسابقات مشترک همکاری می کنند. انتخاب اینفلوئنسر مناسب با توجه به نوع مخاطبان هدف و زمینه فعالیت اینفلوئنسر اهمیت زیادی دارد؛ این انتخاب می تواند تأثیر مستقیمی بر نتایج کمپین داشته باشد. تبلیغات استوری در قالب ویدیو یا عکس بهصورت تمام صفحه برای کاربران نمایش داده میشود و یکی از پرطرفدارترین انواع تبلیغات اینستاگرامی است. این نوع تبلیغات با توجه به نمایش سریع و جذاب خود، به برندها امکان میدهند که پیام خود را در مدت کوتاهی منتقل کنند.
برای مثال، از کاربران بخواهید که صفحه شما را فالو کنند و در مسابقهای شرکت کنند. همچنین، این الگوریتمها توجه ویژهای به محتوای ارگانیک دارند و این میتواند موجب کاهش دسترسی تبلیغات شود. کسبوکارها باید به طور مداوم الگوریتمهای اینستاگرام را تحلیل کرده و استراتژیهای خود را تطبیق دهند. توجه داشته باشید که ابزارها و تکنیکهای مختلفی برای بهینهسازی تبلیغات در اینستاگرام وجود دارند که میتوانند به شما کمک کنند تا کمپینهای تبلیغاتی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید.
با داشتن یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام، شما میتوانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را به خرید و استفاده از محصولات شما تشویق کنید. با ابزارهای تحلیلی داخلی اینستاگرام، می توانید معیارهایی مانند نرخ تعامل، نرخ کلیک و نرخ تبدیل را ردیابی کنید. همچنین میتوانید از ابزارهای شخص ثالث برای دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید. با مرور منظم معیارهای تبلیغاتی خود، میتوانید زمینههایی را برای بهبود شناسایی کنید، مانند خلاقیتهای تبلیغاتی ضعیف یا هدفگیری گزینههایی که با مخاطبان شما همخوانی ندارند. اینفلوئنسر به حسابهایی کاربری در فضای مجازی گفته میشود که تأثیرگذاری زیادی روی مخاطبان خود دارند.
اینجا